sobota, 9 marca 2013

GIVENCHY crem BB nowość

Wystarczyło, że raz położyłam na twarz crem BB z givenchy i w nim sie zakochałam!
Nie mam problemów (chociaż ten krem jest przeznaczony również dla osób z niedoskonałościami) z cerą także nie potrzebny jest mi podkład, który mocno kryje, a on nawilża a moja skóra to kocha :) 
Ten krem koloryzujący nie dość, że nawilża i pielęgnuje to również sprawia że skóra jest miękka i aksamitna.
Co najciekawsze występuje tylko w jednym kolorze, który dopasowuje się do każdego koloru skóry. skóra wygląda zdrowo i jest rozświetlona.
40 ml kosztuje 169 zł.
Polecam bardzo bardzo :) 




Spróbuję wstawić zdjęcia jak wygląda twarz przed i po :)
Na razie to tyle 

xoxo

K.

1 komentarz:

  1. www.no-heels.blogspot.com ZAPRASZAAAAAAAAAM, prawie codziennnie nowy post. ;)

    OdpowiedzUsuń